Lutfisk

Idag ska jag våga mig på något som jag inte gjort på många år - äta lutfisk. Jag har i alla år avskytt den rätten men nu var det ganska många år sedan jag smakade det och kanske har smaken förändrats allt eftersom man blivit äldre. Läskigt, men jag ska ge det en ärlig chans :D

Om en stund ska jag åka en sväng till pappa. Imorgon drar han iväg till Dalarna i två veckor så det kan ju vara roligt att ses innan det.  Bra också att fly vår lägenhet för den är inte varm kan jag säga. Inomhustemperaturen låg i vardagsrummet på 16 grader. Det är alldeles för kallt för mig så fingrarna är alldeles stela och blåa. Pappa har det inte heller så himla varmt hemma hos sig men han har ju i alla fall minst 18 grader inomhus *hehe*.

Nu måste jag fixa för katterna så de klarar vara hemma själva några timmar, mina små pälsklingar!

Kommentarer
Postat av: Ida

ska du äta lutfisk hos pappa eller? såg att det stod en låda i kylen igår. stackare, hoppas inte att du går över till den andra sidan sen så jag blir ensam om att inte gilla det.

Jag vill hälsa ¨på er någon dag. :)

2010-01-05 @ 10:46:14
URL: http://kongens.blogg.se/
Postat av: Marie

Usch, för kall inomhustemp. Här uppe har ett bostadsbolag hängts ut i tidningarna ett X antal gånger för att hyresgästerna har för kallt inne. Vi har det nog ganska behagligt, men det kunde ju vara varmare =) Kram

2010-01-05 @ 13:32:24
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: jejejeje ;)

2010-01-06 @ 10:16:09
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0