Boar för fullt

Nu i eftermiddag har jag roat mig med att börjat sytt på Sprattels påslakan. Mycket billigare, bra kvalité och vi får det precis så som vi vill. Hann klart två stycken av sex och de blev jättefina och mysiga. Mjukt och gott tyg.

Fattar inte vad jag har gjort med min ena axel, den gör superont. Måste ha sträckt mig på något galet sätt eller något.

Nu är det inte många veckor kvar til 1:a advent, det känns underbat :D Till helgen ska vi åka hem till min pappa och röja på vinden. Gissa om man kommer bli nostalgisk när man rotar runt bland alla sina gamla grejer. Organisationsfreak som jag är så har jag köpt massa lådor som jag kan stoppa mina grejer i. Ska bli underbart roligt, älskar att städa sånt :D

Sen på måndag ska jag sy gardiner till vardagsrummet. Det passar ju inte med vita nu när jul närmar sig. Murrigare ska det bli. Kommer visa före- och efterbilder på det när de är färdiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0