På bättringsvägen

Nu börjar jag känna mig lite mer som vanligt i alla fall. Medicinerna börjar ta slut så på lördag är det sista dosen som jag ska ta. Hoppas innerligt på att Nikolinas mage ska bli bättre då. Nu får det vara nog med den här infektionen men jag vågar inte hoppas på att den försvunnit förrän jag sett det med egna ögon.

Idag kommer min pappa hit och ska hjälpa mig med tösen litegrann för F har en lång dag i skolan idag.. Kan verkligen behöva lite avlastning när man har en bebis som i stort sett skriker dygnet runt. Är jättefint väder idag så ska nog försöka ta oss ut på en liten promenad. Kan verkligen behöva lite frisk luft tror jag.

Igår skickade vi in lite kort på framkallning på lillan som vi ska skicka till släkten. Tycker hon känns så himla stor mot var hon var när hon var nyfödd men det är hon ju inte :/ Utvecklingen går så ruskigt snabbt. Nu är hon "med" på ett helt annat sätt, vrider huvudet efter ljud och följer oss och katterna med blicken. Så roligt så :)

En lite tristare nyhet är att det verkar som vi får getingbo på balkongen i år IGEN. I förmiddags hade vi sex getingar inne i vardagsrummet på en och samma gång. Tur att katterna var instängda just för stunden och att F (som är jätterädd för getingar :P) tog en dusch. Fick ut dem allihopa (eller ja, jag kan erkänna att jag smashade allihopa med en kudde).

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, hoppas att Nikolinas mage blir bättre snart så hon slipper ha ont. Jag vet hur det känns som mamma! Kram

2010-05-18 @ 14:30:27
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0