Vårväder

Nu har jag varit sådär dryg med att inte skriva i min blogg på några dagar igen. Kort och gott så har jag inte varit pigg precis. Min mage har varit helt ur form på grund av att jag inte kunnat röra mig så mycket sista tiden. Så den protesterade helt enkelt. Inga toabesök på 1½ vecka, många försök med laxermedel hemma och kontakt med förlossningen så fick jag tillslut komma in och få magen fixad. Vilken lättnad, i dubbel bemärkelse *hehe*.
Mår fortfarande rätt kasst eftersom magen inte kommit igång ordentligt och orkar inte äta något direkt. Men det ska väl lösa sig tillslut antar jag.

Vädret har varit helt underbart sista dagarna. Jag älskar ju solen så jag njuter i allra högsta grad. Det märks verkligen att det går mot vår och det tycker jag om. För på våren är det ju dags för lilla Sprattel att komma :)
Idag blir det nog att ta det ganska lugnt, har en himla massa tvätt att vika in i garderoberna.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag älskar att det är soligt! Vill bara ha bort snön1

2010-03-06 @ 15:04:39
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0