Trötthetsperiod

Jag har varit inne i en riktig trötthetsperiod nu ett tag. Inte alls något roligt. Stensomnar tidigt på kvällen och sover mellan 11-12 timmar. I och för sig sover jag långt ifrån så många timmar eftersom jag drömmer väldigt frenetiskt och ligger vaken ganska mycket, men ändå. Har funderat på om det är drömmarna som tröttar ut mig så fullständigt. Längtar tills kroppen är ogravid så alla såna där mysko symtom försvinner :P

Idag ska jag tvätta all vår veckotvätt i alla fall. Vi är jätteduktiga på att tvätta här hemma men sååå dåliga på att vika in tvätten. Kan det kanske bero på att vi har så dåligt med klädförvaring? Mitt mål idag är i alla fall att städa ur en av våra garderober och göra plats för Sprattels små kläder. Idag är vi ju faktiskt inne i vecka 34 och det känns så bra så. Men lite jobbigt när jag igår kväll kom att tänka på att magen ska bli ännu större. Huga, då kommer jag inte komma runt i sängen när jag vänder på mig längre. Imorgon är det dags för besök hos barnmorskan i alla fall, det ser jag mycket fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0