Bokrea

Fick precis ett sms om att mina bokreaböcker har kommit. Måste skynda mig att hämta ut dem. Är jättenöjd med alla köpen och dessutom fick jag dem väldigt billigt :)

Mår inte riktigt bra idag. Trött och yr i huvudet. Men ikväll är det dags för vattengympa och det ser jag verkligen fram emot. Underbart skönt verkligen att vara i helt kroppstempererat vatten. Måste faktiskt säga att jag inte känner mig tung och otymplig (än). Bara för att jag säger det nu så kommer jag väl snart börja göra det ;)

Vad skönt det var att få hämta hem lilla pärlan från verkstan igår. När jag fick hälsa på på det gamla goa stället  så längtade jag verkligen tillbaka till gamla tider. Visst har man väl växt ifrån bilintresset men det rycker ändå i biltarmen när man får se en riktigt snygg bil med bra prestanda. Fanns massor med bilar i det garaget som jag gärna hade lagt vantarna på vilken dag i veckan som helst :P

Nej, nu måste jag slita mig från datorn och få lite gjort här idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0