Sura granntanten :)

Jahapp så har helgen redan gått förbi och det är dags för F att åergå till pluggandet. Vi är ju rätt så mycket ovän med en av våra grannar. Eller rättare sagt, vem är inte ovän med den kvinnan? Men hon hyser speciellt agg mot F för det var han som senast skällde ut henne efter noter.  I alla fall, hon har varit sur sen i somras och roat sig med att smälla i sin ytterdörr så hela huset skakar varje gång hon ska gå in till sig. Varje gång har alla grannar skrattat och tyckte att hon är för patetisk.  Nu börjar det dock bli lite tröttsamt kan jag säga. Funderar allvarligt på att klaga till hyresvärden, för det är bara en tidsfråga innan saker i andras lägenheter far i golvet av hennes smällar.

Idag har jag i alla fått en tid till läkaren så jag ska både fixa det här med illamåendemedicin och kolla vad för smärtstillande för ryggen som jag kan äta. Är så van att ha ont i ryggen så oftast gör det mig ingenting att gå runt med det, men nu är smärtan verkligen outhärdlig och jag kan knappt ens röra mig. Anade ju att det skulle bli såhär när jag var tvungen att sluta upp med min vanliga behandling då jag blev gravid. Förvånad att ryggen ändå hållt så länge som den gjort.

Nu har jag fått riktig dille på en TV-serie. Kommer vara tvunen att sträcktitta på den då den är så himla bra. Drop dead diva heter den och handlar om en supermodell som dör i en bilolycka. Hennes själv får då leva vidare i en överviktig supersmart kvinnas kropp. Den är rätt spännande och väääldigt komisk kan jag säga.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas verkligen att du får bra mediciner som gör att du mår bättre.

Jag mår jääte dåligt över att veta att du mår så dåligt gumman! Önskar jag kunde göra något.

Ta hand om dig!

Kram kram

2010-01-25 @ 10:02:38
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Ida

Den ska jag kolla efter sen. :)

2010-01-25 @ 17:25:43
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0