Storstädat

Huga så trött jag är i kroppen nu. Har hållt på och städat i x antal timmar nu men det blev så rent och fint så. I helgen kommer sambons pappa med familj och hälsar på, ska bli så roligt med lite gäster :)
Innan de kommer har jag lite kvar att fixa, måste skriva en handlingslista och städa trappen. Sen kommer F och hämtar mig så vi kan  handla. Sedan blir det fredagsmyyyys med tacos och alkoholfritt vin.

Nu när jag har fart runt som en vilde här i lägenheten med dammjagaren i högsta hugg så har det blivit hela 17°C inomhus. Dra på trissor, det är nästan så man kan skippa fleecetröjan :) Man har börjat vänja sig ltie mer nu vid kylan, så nu känns det faktiskt inte så farligt längre.

Kommentarer
Postat av: Marie

Men usch gumman. 17 grader är inte okej att leva i.. Tror att vi ligger på typ 20 grader och det är kallt enligt mig =)

Kram

2010-01-08 @ 19:19:00
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0