Shoppingrunda

Har varit ute på en shoppingrunda och herregud så jag har skrattat. Det är snorhalt ute, addera alla inkompetenta bilister på det och man får en härlig sörja ute på vägarna. Vissa verkar tro att bilen bara är utrustad med en gaspedal och använder den flitigt för att försöka gasa sig ur en snödriva. Alla förare borde varje vinter ut och övningssladda på en parkering så de lär sig hantera sin bil.

Nog sagt om det. Fick inhandlat en massa bra saker till Sprattel som jag är nöjd med. Men framförallt, jag var på jakt efter en väska som går att använda som skötväska. Oh herregud vilken snygg väska jag hittade. Typiskt mig så var i stort sett alla andra väskor på rea utom den. Det är tyvärr typiskt mig, för när jag fastnar för en viss sak så skiter jag i alla andra väskor, det är bara den jag vill ha. :D
Nu ska jag lägga mig på soffan, kika på film och ta det lugnt. Har väldigt ont i huvudet efter morgonens strapatser plus att jag har sovit som en kratta.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja egentligen borde man göra halkan igen. Tror det är nyttigt.

2010-01-06 @ 23:49:54
URL: http://kongens.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är lika bra att köpa den man fastnar för :)

2010-01-13 @ 22:56:48
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0