Missad auktion

Fy så arg jag blev på mig själv i fredags. Har i en vecka väntat på att en auktion på Tradera med en jättesnygg skötväska skulle ta slut. Jag tänkte ju kika in på auktionen i sista stunden och lägga ett bud. Jo, vad händer då? Jag är så inne i städningen att jag glömmer bort det. Usch, då var jag inte glad på mig själv. Speciellt inte när jag såg att den bara gick för 360 kr och nypriset är väldigt mycket högre.

Men, vad ser jag nu! Att samma säljare har lagt ut en ny auktion med en likadan ny väska. Åh, så glad jag blev då. Imorgon går den ut i alla fall och den SKA jag ha. Måste sätta alarm på mobilen så jag inte glömmer när den slutar den här gången.

Är den inte fin?


Kommentarer
Postat av: Marie

Rikitigt snygg skötväska det där. Vill också ha en ny väska, men får nog nöja mig med den jag har =) Kram

2010-01-11 @ 12:56:59
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0