Krasslig

Har inte bloggat på ett par dagar nu. Har faktiskt inte orkat då jag inte känt mig pigg för fem öre. Illamåendet blir sakta men säkert värre. Idag är det precis en månad sedan jag slutade med medicinen. Fick ju inte ta den längre då man kan riskera att barnet får neurologiska skador.

Vill verkligen inte stoppa i mig medicin men nu känns det ohållbart igen. Ska testa en av de tillåtna medicinerna ännu en gång för att se om de kanske hjälper nu. Tvivlar på det men orkar inte ha det såhär. Har ju inte kunnat äta normalt sen augusti. Imorgon tar jag första pillret, så då får ni hålla tummarna för att jag piggnar till mig.

Så helgen har än så länge och verkar fortsätta varit i soffliggarens tecken. Har mest legat och vilat mig. Ska se om vi i alla fall ska kika på den Falkfilmen som vi inte sett. Vet inte om jag orkar titta på Robinsom något mer, är så trött på deras pakter.

Kommentarer
Postat av: Marie

Men gumman då! Hoppas verkligen att pillret hjälper så du får må bra snart. Och du måste ju kunna äta ordentligt när vi ska äta middag tillsammans =) Massa kramar

2010-01-23 @ 19:30:28
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja hoppas att det blir bättre. :) Inte kul att du mår illa. :(

2010-01-24 @ 10:36:45
URL: http://kongens.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack snälla för dina fina ord! Det värmer!

Förlåt att jag inte har hört av mig, vad sägs om att ta den där promenaden någon annan dag? Eller kanske en fika framåt eftermiddagen? Min dygnsrytm är inte den bästa just nu och jag är mer död än levande ungefär samtidigt som andra äter lunch.

Hoppas du får må bättre snart!

Kram

2010-01-24 @ 17:41:23
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0