Kräkas på sjukgymnasten :)

Imorse ringde jag sjukgymnasten och hade sån himla tur att jag fick en tid 9.30. For dit och i väntrummet trodde jag att jag skulle gå under, orkade inte sitta på deras obekväma stolar. Fick komma in i tid i alla fall och träffade en väldigt snäll sjukgymnast. När hon skulle kolla min rörlighet i nacke/rygg så tyckte jag att jag blev lite yr och knepig i huvudet. Två sekunder senare hade jag kräkts ner halva hennes byxor. Skämdes så fruktansvärt när en fick komma och städa och sjukgymnasten fick gå och byta byxor. Som tur var så förstod hon ju då hur illa det var ställt. Nerverna är helt överbelastade och tål ingen beröring. Fick prova ut en TENS-apparat som jag ska köra mycket med nu här hemma. Sen tyckte hon det var bra att jag ska till en annan läkare på torsdag, för smärtstillande behövs verkligen för att vi ska få bukt med det här problemet.

Jag är så glad att jag har tur som träffar så snäll och bra sjukvårdspersonal. Så många gånger när jag haft problem med nacken osv, att man inte blivit tagen riktigt på allvar bara för att man är så ung. Jag har goda förhoppningar om att jag till helgen ska vara lite piggare i alla fall. :)

En deprimerande nyhet är att jag kollat slut på Drop Dead Diva :( Den var ju så himla bra och slutade på ett väldigt frustrerande sätt. Hur ska det gå att vänta ända till sommaren att titta på säsong två?

Vill skicka er en kram för ni är så goa och jag får så snälla kommentarer av er. Det värmer :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh men gumman. Så tokigt det blev. Men tur är ju att hon säkert förstår exakt.

Och jag är mycket glad över att du tar tag i dig och söker för dina problem. Vill ju att du ska må så bra som möjligt för att kunna orka igenom den sista lite halv-tunga tiden.

Skickar en massa friska-på-dig kramar från oss alla 4 här hemma =)

2010-01-26 @ 16:21:47
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Ida

stackars systeryster. :(

2010-01-26 @ 17:30:16
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0