Helgen som var

I fredags kom till slut F´s pappa med familj. Vi åt tacos och det var  himla gott. Längesen vi åt det. Jag testade för första gången alkoholfritt vin och det var riktigt gott faktiskt. Jag var inte sugen på vanlig cider då jag tycker det är så sött. Sen tittade vi på Let´s dance och man kan ju inte låta bli att tycka Willy vad bra charmig :) Inte någon bra dansare men tycker han har så underbar personlighet.

I lördags var vi på Antikladan för att leta lite möbler till F´s pappas hus. Den butiken är verkligen något i särklass. Alltid hur mycket folk som helst och det finns ju till och med en hel del som kommer utomlands ifrån bara för att handla i denna affär. Antikaffärer som håller samma klass och prisklass som denna kan man garanterat räkna på en hand. Fantastiskt mycket vackra saker och man längtar tills vi bor i hus. Nästa gång vi åker till Eskilstuna så tar vi med oss släp härifrån med möblerna de köpte. Hoppas bara att resan går bra så man inte pajjar grejerna på vägen *hehe*

Igår åkte de hem vid lunch och jag och F for till IKEA för att shoppa lite för presentkortet som vi fick i julas. Det blev bara lite saker till bebisen sen bestämde vi oss för att spara presentkortet till den framtida flytten. Det kan verkligen behövas då, för det är alltid en massa saker man saknar när man flyttar.

Denna veckan blir det fullt upp. Har massor att fixa till arbetsförmedlingen och ska även dit på onsdag för att verifiera mina betyg och arbetsmeriter. På fredag har vi något som vi verkligen ser fram emot, ett ultraljud på bebisen i 3D. En liten allmän hälsokoll så de ser att allting är som det ska plus att det blir roligt att få hem lite fina ansiktsbilder :)

Nu ska jag fylla i alla papper för att ansöka om A-kassa. De är inte dåligt många i och med att jag var sjukskriven i december kan jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0