Fyndat

Åh vad glad jag blev alldeles nyss. Hittade en sak på Tradera som har ett väldigt högt känslomässigt värde för mig. Min mamma hade en gammal, sliten, broderad kudde som hon hade haft som liten. Jag ville brodera en likadan men tyvärr var den för sliten för att kunna se mönstret. Har letat som en tok efter ett broderimönster men då kudden är från 50-60 talet var det ju i stort sett hopplöst.

Vad hittar jag då när jag sitter och letar filtar till bebisen? Jo en broderad likadan kudde. Köpte den direkt och den ska lilla Sprattel få ha i sin säng. Jag blev så himla glad och vet att mamma också hade blivit det då hon tyckte väldigt mycket om den kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0