Dålig dag

Igår var det ju meningen jag skulle städa förrådet. Av någon underlig anledning så fastnade jag vid datorn i stället. Det gör inte så mycket, egentligen har jag ju ingen brådska men det hade varit skönt att få det gjort.

Idag har varit en ganska rutten dag. Har mått illa och kräkts flera gånger idag. Är rädd att det är som för vissa, att man mår bra någon vecka och sedan börjar allt om igen. Orkar inte med en runda till så får verkligen hoppas det var tillfälligt. Har mått lite dåligt i över en vecka nu dessvärre.

Trött och irriterad är jag idag också. Iskallt inomhus, jättetorr kliande hud, kass cirkulation i kroppen på grund av att man frusit så länge och på det så vill min magmun inte vara med nu längre. Den läcker konstant magsyra och jag måste ligga ordentligt uppallad för att inte maten ska komma upp. Segt men jag hoppas jag känner mig på lite bättre humör imorgon. Förhoppningsvis får jag en himla massa paket imorgon som jag ser fram emot. Ska bli så skoj så.

Kommentarer
Postat av: Marie

Men gumman då... Hoppas att du mår bättre snart. Tycker synd om dig. Önskar du delade med dig lite av ditt illamående till mig medan jag var gravid.. Så hade du inte behövt tagit allt =) Kram

2010-01-13 @ 10:43:27
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Ida

Usch det låter inget vidare det där, hoppas du mår bättre snart!

2010-01-13 @ 22:58:01
URL: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0