Fullspäckad dag

Idag blir det mycket att stå i. Om en stund när frukosten gått ner ordentligt i magen är det dags för lite gravidgympa här hemma. Har lite träningsvärk i låren men det ska nog gå bra ändå. Kör ju efter ett visst DVD-program och kan säga att det är mycket jobbigare än vad det först verkar. Hujedamej så fort allting går och så klumpig man känner sig med magen. Men, jag tycker ändå att jag känner mig bra mycket smidigare mot första gången jag testade den :)

I eftermiddag blir det ett besök hos barnmorskan och lyssna på lilla bebisen. Gillar verkligen ljudet från doptonern, när man hör lilla hjärtat sådär högt och tydligt. När man läser på såna här gravidsajter så borde bebisen vara ungefär 40 cm lång och väga lite drygt 1,5 kg. Förstår inte vart bebisen får plats? Vikten kan jag förstå men längden... Måste vara hemskt obekvämt att ligga på det viset.

Efter barnmorskan så ska vi ju till den vimsiga tanten på stadshuset och skriva på lite papper. Om hon är hälften så vimsig som hon lät på telefon så kommer det ta låååång tid att få ordning på pappren *hehe*

Kommentarer
Postat av: Marie

Mysigt att lyssna på bäbis-ljud. Jag är sååå avis. Nästan så man vill ha en till bara för den sakens skull =)



Lycka till med papprena! Hoppas det går smidigt. Kram

2010-02-17 @ 11:56:19
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0