Dålig nattsömn

Igår hade jag och sambon en riktig TV-kväll. Vi köpte pizza och bänkade oss vid TV hela kvällen. Det var så skönt att ta det lugnt och inte göra något speciellt. Sov dock uselt inatt. En av medicinerna jag äter gör ju att man drömmer livligt och det kan man minst sagt säga att jag gör. Hela nätterna igenom drömmer jag mardrömmar och har väldigt svårt att få någon nattro. Allt som oftast sover jag en halvtimma i taget. Frustrerande. Men inatt fanns det lite att göra. Tittade en del på OS-invigningen. På ett sätt är det ganska mysigt med nätterna. Jag brukar vandra runt här hemma, titta ut i fönstren och bara gå runt och fundera.

Idag har varit en ganska slö dag. Var ganska trött sen natten och dessutom har ryggen bökat ordentligt plus ordentlig huvudvärk på det. Men har i alla fall fått storstäda hela min dator. Sorterat alla bilder och filer. Känns jättebra att äntligen ha fått ordning på det :)
Sedan på eftermiddagen kom våra goa grannar och bjöd ner oss på fika till dem. Så där har vi varit nu ett antal timmar och ätit god semlekran och pratat en massa. Underbara människor och jag önskar så de kunde flytta med oss den dagen vi inte ska bo här mer.

Kommentarer
Postat av: Ida

usch, jag får ångest av att inte sova på natten. Om det är någonting jag värdesätter så är det sömnen! Tog en powernap förut i fåtöljen. Har lockat håret idag och kunde ju inte sabba det genom att sova i sängen. :P

Nu snart är det dock dags att nana för natten. :)

2010-02-13 @ 22:59:51
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0