Snälla, läs och respektera!

Detta må kanske låta hårt men både jag och sambon känner nu att vi måste säga ifrån på skarpen. Det är väldigt många som uttrycker en stark oro för att vår kommande bebis ska kvävas ihjäl av katterna och det ena med det andra. Jag undrar vad dessa människor undermedvetet menar? Människor har i alla tider växt upp med djur.

Våra djur lägger sig aldrig på någons ansikte, de har helt enkelt inte den mentaliteten.
Så snälla jag ber er, sluta kommentera detta. Det är vårt barn och vi väljer hur vi vill leva. Många gånger har vi snällt talat om vad vi står i denna frågan men många respekterar in det. Därför anser vi nu såhär, nästa person som förmanar oss om detta kommer vi sluta ha kontakt med!

Jag förstår att ni garanterat vill oss väl men ni gör oss istället illa. Djuren är en lika stor del av vår familj som någon annan.

Kommentarer
Postat av: Ida

i helvete heller att jag skulle göra mig av med katterna för att jag fick barn!

2010-04-07 @ 17:17:47
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0