Sjuk IGEN!

När man precis har hunnit vara frisk en dryg vecka efter två veckor med halsfluss, då blir jag sjuk igen. Fy tusan säger jag bara. Sovit som en påse nötter hela natten på grund av febern och ruggigt ont i halsen. Inte ens Mucoanginen hjälpte och då är det illa. Den brukar bedöva hela munnen på mig, men inte denna gången. Får försöka vila nu de kommande dagarna så att sjukdomen släpper taget fortast möjligt. Verkar som kroppen bestämt sig för att jag helt enkelt ska vara sjuk nu såhär i slutet.

Igår roade jag mig med att sy underlakan till bebisen. Använde gamla fina vuxenlakan som är sådär härligt mjuka och det blev toppenbra. Bäddade den lilla vaggan och vagnen. Mysigt :) Min pappa har visat sig vara en riktig hejare på det här med graviditeter och har visat sidor som jag absolut inte trodde han hade. I och för sig så har han ju faktiskt tre barn så lite erfarenhet har han. Han har i alla fall full koll på vad som händer med den gravida kvinnans kropp, förvärkar, slempropp och hela balunsen. Det känns väldigt roligt att han engagerar sig och har förståelse för hur man mår. Söta pappa ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

ja jag blev så imponerad av honom när han började prata om foglossning och sånt. :)



hoppas du kryar på dig snart så du inte är sjuk under förlossningen, det är nog ingen rolig upplevelse.

2010-04-23 @ 09:39:28
URL: http://kongens.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Tack så mycket! :)



Krya på dig!

2010-04-25 @ 20:49:42
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0