Flytande hjärna?

Gravidhormonerna gör att min hjärna är seg. Kom just till en insikt. Det är inte max fem veckor kvar som jag fick för mig igår, det är ju SEX VECKOR! Herregud. Den här sjukdomen har totalt tagit musten ur mig. Har aldrig varit såhär trött eller orkeslös i hela mitt liv. Inte ens när jag hade vinterkräksjukan var jag såhär matt.

Finns det inte någon som kan teleportera mig till ett varmt land? Längtar bort som bara den. Sen kan den personen vara snäll och teleportera mig tillbaka hit när det är dags för Sprattel att komma :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Men tänk inte så anna. Du ska inte behöva gå så länge och bli igångsatt. h*n kommer nog i tid ska du se. :)

2010-04-08 @ 15:41:08
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0