19 dagar kvar

Jahapp nu är vi inne på ett nytt tiotal. Hela 19 dagar kvar till beräknad födsel. Nu kan man ju aldrig veta när det blir, kan ju bli tidigare eller senare så. Som mest är det 40 dagar kvar och det känns som en hel evighet.

Idag skulle jag ju gjort högskoleprovet men så blev det inte. Sjukdomen har inte släppt greppet om mig riktigt utan jag är fortfarande tät i huvudet och trött. Dessutom är foglossningen riktigt jobbig så jag hade aldrig orkat sitta på en trästol i åtta timmar. Jaja, det kommer fler chanser :)

Igår hade vi en helt underbar dag här hemma. Medan sambon var i garaget och mekade satt jag ute i solen och bara njöt. 14 grader i skuggan och T-shirtvärme i solen. Underbart! Jag är en riktig solälskare, mår mycket, mycket bättre när vädret är fint. Idag skulle det tydligen vara dåligt väder men vädergudarna verkar inte lyda prognoserna utan just nu är det klarblå himmel här och SOL.
Det blir att sätta sig ute en stund idag också, det gör gott för psyket nu när man bara går och väntar. Alla bekymmer faller åt sidan och man kan vara sitta och vara.

Kommentarer
Postat av: Marie

Snart dax!!!!! =)



Om du söker på Mamafeelings så hittar du mig på bilddagboken. Bytte ju eftersom nu är ju Meja också med i familjen.. Lite elakt att heta Viljas då =)

2010-04-12 @ 10:31:31
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0