Läkarbesök

Efter en jobbig vecka så pratade jag med min barnmorska och fick en läkartid nu på eftermiddagen. Ska utredas om hur de ska göra med mig, testa ytterligare någon medicin eller om det blir så att jag får vara på sjukhuset ett tag framöver. Orkar verkligen inte må illa något mera just nu och känner jag behöver en andningspaus.

Tydligen finns det någon medicin som kostar multum men det kan det faktiskt vara värt för att få leva lite mer normalt än vad jag gjort de sista månaderna. Uppdaterar senare i eftermiddag :)


Kommentarer
Postat av: Ida

nej men stackare. call me later.

2009-10-19 @ 14:30:30
URL: http://kongens.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh gumman! Hoppas verkligen att du blir bättre snart. Lider med dig. Önskar att jag kunde ta lite av ditt illamående. Jag har ju inte så många dagar kvar så.. Jag hade gjort det mer än gärna om det gick. Ta hand om er! Kram

2009-10-19 @ 16:53:00
URL: http://lillavi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0