Hämtat våra ringar

Så nu har vi äntligen varit och hämtat våra efterlängtade förlovningsringar. Satt som en smäck och är så vackra så.  Dessutom hade vi sån tur att vi fick 25% rabatt på min ring. Varje krona mindre gör ju gott för plånboken.

Annars har det varit en mycket hektisk vecka. Har jobbat alldeles för mycket trots att det ska föreställa att vara halvtid. Nu är jag helt slut och har känt mig riktigt kräkfärdig idag. Igår gick Sprattel dessutom in i vecka 15 och nu två nätter på raken tror jag bestämt att jag känt att h*n rört på sig. Känns lite som magkurr ungefär.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh va mysigt med rörelser... Saknar de mysiga kurrarna. Nu gör det bara ont för min del =/

2009-10-29 @ 21:06:54
URL: http://lillavi.bloggsida.se
Postat av: Ida

tänk att det är en liten alienlikande sak i din mage! galet.

2009-10-31 @ 02:36:34
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0