Gnällinlägg

Har ställt in mig på att jag kommer må illa resten av graviditeten. Inte en skymt av minskat illamående. Tycker däremot att medicinen verkar sämre och sämre för varje dag. Inte kan man öka dosen heller då jag redan går på maxdos. Vissa stunder känns det verkligen tröstlöst. Försöker att härda ut och inte gnälla allt för mycket för sambon men vissa dagar går det inte.

Orkar inte göra någonting, utan får bara vila, vila och vila hela tiden.

I övrigt har det inte hänt så mycket. Har hållt på och sy på de nya vardagsrumsgardinerna. Tre av åtta är klara så jag är på god väg i alla fall. Hängde upp ett par färdiga i går och det blev en sååå mysig känsla i vardagsrummet.

Nu verkar det som vi bokat vår Eskilstunaresa. Det blir den första helgen i december. Ska bli skönt att komma bort och bli lite ompysslad. Skönt med miljöombyte överhuvudtaget eftersom jag är så otroligt känslig för alla lukter här hemma. Innan dess ska vi handla julklappar och grejjer. Förstår inte hur man ska hinna och orka med allting *hehe*.

Kommentarer
Postat av: Tor

Gravidillamående + julhandel är inte roligt! Men prova att shoppa lite via tomtetipset.se, en sökmotor för julklappar. Gör det lätt att klara av julen. :)

2009-11-10 @ 21:09:33
URL: http://www.tomtetipset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0