Bara sover och sover....

Jisses vad jag har varit trött sista tiden. De flesta nätter har jag sovit ungefär 10 timmar per natt. Slocknar runt 20-tiden och vaknar runt 6. Kanske är det även min medicin som spelar in och gör mig extra trött.

Nu en god nyhet och det är att jag faktiskt känt mig bättre sista dagarna. Har ätit middag tre dagar på raken, det kommer jag inte ihåg när det hände sist. Vintertiden gör mig nog också tröttare, det blir ju mörkt så himla tidigt.

Längtar mycket till jul och första advent, nedräkningen har ju börjat på riktigt nu. Imorgon ska jag och köpa gardintyg till vardagsrummet. Det känns itne som det funkar med vita under julen utan jag vill ha lite murrigare.

Var ute och gick en sväng nu på eftermiddagen och jisses så det töjer och sträcker i magen. Det märks att det är en intensiv tillväxtfas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0