Vasaloppshelg :)

Har haft en riktigt mysig helg nu faktiskt. Igår kväll var det fortfarande strul med magen så jag fick bestämma mig en gång för alla att få bukt med den. Har ju inte kunnat äta någon riktig mat på ganska många dagar utan det har blivit lite fil med flingor, proviva, frukt och sådär. Så igår proppade jag i mig maaaassor med kiwisar (som ska vara bland det bästa botemedlet mot magproblem sägs det) och åt upp. Det satte då verkligen fart och imorse vaknade jag hungrig. Underbart känsla :)

Idag har jag och sambon slappat framför Vasaloppet hela förmiddagen. Vi brukar ju alltid titta på hela och den traditionen vill vi helst inte tumma på. Nu måste jag ta mig i kragen i alla fall för om lite mer än en timma ska vi fika hos ett par vänner och jag har inte ens klivit ur pyjamasen än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0