Jobbig dag

Vilken helomvändning det senaste dygnet har varit. I går kväll kände jag mig väldigt glad och uppåt. Mer än vad jag har gjort på länge. Trots att et igår var en riktig skitdag egentligen, allt som kunde gick fel både för mig och för sambon. Somnade runt 23 i soffan och vaknade en timma senare av en fruktansvärd smärta i magen. Hade ett gallstensanfall för en del år sedan och det är den värsta smärtan jag någonsin känt. Detta kvalade in på en 2:a plats. Fy tusan så ont det gjorde en lång stund. Blev helt kräk- och svimfärdig av det. Sambon blev riktigt orolig och precis när det kändes som läge att tillkalla ambulans så släppte det helt tvärt. Det höll på kanske i 20 minuter och fy så jobbigt. Var lite orolig att det var något fel med bebisen men h*n rörde sig massor under tiden som "anfallet" varade. Antagligen kände h*n väl av kramperna.

Imorse fortsatte bekymren. Inte med bebisen utan andra problem som gör mig så fruktansvärt ledsen. Det har inte med min sambo att göra utan en annan person som står mig mycket nära. Det är svårt att släppa taget och jag antar väl att det är en typ av sorgeprocess som man måste ta sig igenom. Så just nu är det hemskt mycket att fundera på och samtidigt känner man sig som den ensammaste människan i världen.

Jaja, nog klagat från min sida. Ska försöka gaska upp mig litegrann och få någonting gjort.

Kommentarer
Postat av: ida

det kommer ordna sig annisen. förr eller senare.

2010-02-16 @ 22:08:58
URL: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0